Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Entsolve Yevhenii Lashutko

Warszawa

32

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak uzyskać pomoc od Google Ads?

Autor: Entsolve Yevhenii Lashutko, publikacja: 2022-02-04

Google Ads pomaga Twojej firmie rozwijać się poprzez pozyskiwanie nowych klientów i wyświetlanie reklam na platformach Google. Z Google Ads specjalista Twoja strona dostanie więcej ruchu, dostaniesz więcej telefonów i więcej potencjalnych wizyt w sklepie od klientów. Specjalista Google Ads pomoże Ci zbudować partnerstwo z Google Ads. To świetne rozwiązaniem dla osób, które chcą korzystać z usług nie tracąc czasu.

Smartfon, napis Google Ads, w tle laptop

Wstęp

Każdy specjalista Google Advertising jest certyfikowany przez Google Skillshop w konkretnym obszarze Google Advertising, takim jak wyszukiwanie czy media kontekstowe. Porozmawiamy więcej o tym, co to znaczy być specjalistą, jak nim zostać i jak uzyskać certyfikat w Google Skillshop.

W dalszej części tego artykułu przedstawimy Ci, czym jest Google Advertising, jakie korzyści może uzyskać specjalista oraz inne opcje wsparcia za pośrednictwem Google Advertising.

Google Ads, krótki przegląd

Zanim przejdziemy do tego, co robią eksperci w Google Advertising, musimy porozmawiać o tym, co dokładnie robi Google Advertising.

Czym dokładnie jest reklama Google?

Jest to usługa, która współpracuje z firmami i przedsiębiorstwami, aby reklamować swoje strony internetowe za pośrednictwem różnych wyświetlaczy i wyszukiwań Google. Na przykład, czy kiedykolwiek widziałeś, że strona sponsorowana pojawia się jako pierwsza po wyszukaniu w Google? To jest część tego, co robi Google Advertising. W partnerstwie, Google Ads przynieść witryn na szczyt wyników wyszukiwania, jeśli dotyczy, przyciągając nowy ruch do witryny i zwiększenie świadomości.

Aby rozpocząć korzystanie z Google Ads, należy ustawić miesięczny limit budżetu, który gwarantuje, że nigdy nie przekroczysz budżetu, ale który można również zmienić w dowolnym momencie. Aby to ułatwić, Google poda szacunkową liczbę kliknięć na Twojej stronie w oparciu o Twój budżet.

Google Ads to narzędzie, które wspiera internetowe kampanie marketingowe dla firm i optymalizuje zasoby w celu rozwoju Twojego biznesu.

Kim jest ekspert Google Ads?

Teraz gdy już omówiliśmy podstawy tego, co robi Google Advertising, porozmawiajmy o specjalistach Google Advertising i jak mogą pomóc. Konkretnie, specjalista ds. reklamy Google to osoba, która posiada certyfikat Google AdWords i specjalizuje się w optymalizacji relacji między kampaniami marketingowymi online a Google Ads.

Pracują z wszystkimi klientami, od małych firm po konsultantów wewnętrznych dużych firm, aby pomóc im zrozumieć, jak Google Ads im pomaga i jak mogą pomóc im bardziej.

Specjaliści pomagają firmom ograniczyć wydatki na leady, jednocześnie zwiększając ruch i liczbę klientów na ich stronach internetowych. Specjaliści mogą nawet pomóc firmom wejść do programu partnerskiego z Google i potencjalnie stać się partnerem głównym. Partnerzy główni odnoszą większe korzyści z korzystania z Google Ads.

Inwestycja w outsourcingowego specjalistę oznacza oddanie pieniędzy w ręce kogoś, kto dokładnie wie, co robi.

Certyfikacja Google Advertising

Jak więc specjaliści Google Ads mogą uzyskać certyfikat? Co to znaczy być certyfikowanym? Aby stać się specjalistą, jest rzeczywiście dość proste i dostępne dla wielu. Google Skillshop oferuje kursy online prowadzone przez ekspertów w tej dziedzinie, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z tymi, którzy chcą uzyskać certyfikat.

Dobry ekspert Google Advertising będzie miał kilka certyfikatów dla różnych obszarów Google Advertising. W szczególności istnieje sześć różnych certyfikatów dostępnych, które odnoszą się bezpośrednio tylko do Google Advertising, jak również osiem innych certyfikatów poza Google Advertising.

Profesjonaliści wykorzystują wiedzę zdobytą na tych kursach i certyfikaty do pracy z klientami i optymalizacji ich obecności w marketingu internetowym.

Google Skillshop

Szkolenia Google Skillshop koncentrują się na czterech kategoriach

  • Google Advertising,
  • Google Marketing Platform,
  • Analytics Academy,
  • Waze.

Lekcje i kursy obejmują zakres od początkującego do zaawansowanego, a każdy kurs posiada recenzje i 5-gwiazdkowy system oceny. Wskazuje również, jak długo potrwa każdy kurs i zawiera egzaminy, aby sprawdzić swoją wiedzę.

Informacje z Google Skillshop pomogą Ci zrozumieć, czym dokładnie zajmuje się Twój specjalista ds. reklamy Google, lub pomogą Ci samemu nim zostać. Google Skillshop sprawia, że proces certyfikacji jest prosty i łatwy, a jednocześnie dostarcza przydatnej wiedzy i umiejętności.

Jeśli jednak Google Skillshop Cię nie interesuje, nadal istnieje wiele sposobów, aby uzyskać pomoc w zakresie reklam Google bez uciekania się do specjalistów lub certyfikacji.Obsługa klienta Google AdWords

Google jest ogólnie znane ze swojej standardowej i pomocnej obsługi klienta, a Google Ads nie jest inny. W szczególności w sekcji obsługi klienta Google AdWords znajduje się kolejka często zadawanych pytań i pomocnych odpowiedzi. Pytania te są podzielone na kategorie tematyczne, takie jak COVID-19, Konfiguracja i podstawy, zarządzanie ogłoszeniami itp. Pod każdą kategorią znajduje się rozwijane menu z odpowiednimi zagadnieniami.

Na przykład, w zakładce "mierzenie wyników" znajduje się podkategoria "połącz swoje cele z danymi".

Kliknięcie w ten link przekieruje Cię na nową stronę, która poprowadzi Cię przez proces łączenia celów z danymi. Znajdują się tam również inne linki na ten temat. W górnej części strony głównej Centrum Pomocy znajduje się również pasek wyszukiwania, który pomoże Ci szybko znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.

Jednak obsługa klienta Google AdWords na tym się nie kończy. Istnieje również forum, na którym członkowie mogą umieszczać swoje pytania i uzyskiwać odpowiedzi od innych, takich jak oni. Wreszcie, w górnej części centrum pomocy znajduje się zakładka reklamy, w której Google Ads publikuje aktualizacje swoich polityk, programów i zmian, aby wszyscy mogli je zobaczyć.

Pomoc Google AdWords Numer telefonu i adres e-mail

Jakie są więc opcje, jeśli Twojego problemu nie ma w rozwijanym menu na stronie Google? W takim przypadku skontaktuj się z działem pomocy Google AdWords pod podanym numerem telefonu lub adresem e-mail, aby uzyskać pomoc.

Podobnie jak w przypadku innych centrów pomocy, kontakt z przedstawicielem jest czasem trudny i nie jest idealnym rozwiązaniem, ale Google ułatwia uzyskanie odpowiednich danych kontaktowych, gdy są one potrzebne.

Choć proces ten może wydawać się zagmatwany, zapewnia samodzielne rozwiązywanie problemów przed rozmową z ekspertem Google. Dla jasności przeprowadzimy Cię przez ten proces, abyś mógł podążać za nim.

Proces "skontaktuj się z nami"

Gdy otworzysz Centrum Pomocy Google Ads, zacznij od wybrania opcji Skontaktuj się z nami u dołu strony. Po szczegółowym wyjaśnieniu problemu zostaniesz przeniesiony do nowego okna, w którym będziesz mógł uzyskać dostęp do numeru telefonu pomocy Google AdWords i wiadomości e-mail. Zacznij od opisania problemu, który masz w sekcji "rozpoczęcie pracy". Następnie należy kliknąć na przycisk "następny krok", aby dokładnie wyjaśnić, na czym polega Twój problem.

Na przykład, jeśli wpiszesz "konto zablokowane", Google zasugeruje kategorie pomocy, które mogą dotyczyć Twojego problemu. Dla "zablokowanego konta" możesz wybrać "nie można się zalogować", "zagrożone konto" lub "inne".

Z tego miejsca drugi krok zostanie odblokowany i będziesz musiał wpisać swój identyfikator klienta. Ponadto po wybraniu kategorii pomocy Google wyświetli listę zalecanych zasobów opartych na tej kategorii. Daje to kolejną możliwość samodzielnego rozwiązania problemu, zanim skontaktujesz się z pomocą techniczną AdWords.

Po wprowadzeniu identyfikatora klienta otrzymasz listę możliwych opcji kontaktu w celu rozwiązania problemu. Kontynuując nasz poprzedni przykład, opcje komunikacji obejmują rozmowę z przedstawicielem działu obsługi klienta lub kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej AdWords wsparcia. Proces wysyłania wiadomości e-mail jest podobny do formularza Google, w którym odpowiadasz na listę pytań i podajesz informacje przed naciśnięciem przycisku "wyślij".

Po złożeniu wniosku zespół pomocy technicznej Google AdWords odpowie Ci e-mailem, aby Ci pomóc. Kontakt z nimi za pośrednictwem czatu na żywo jest również łatwy. Wystarczy wpisać swój numer telefonu i szczegóły sprawy przed kliknięciem na "Wyślij". Następnie zadzwoni do Ciebie specjalista Google Ads.

Uzyskanie pomocy nie musi być trudne

Google Ads ułatwia uzyskanie pomocy i wsparcia dla dowolnej liczby problemów. Niezależnie od tego, czy oznacza to kontakt z działem obsługi klienta Google AdWords, czy rozmowę ze specjalistą Google Ads, wiesz, że jesteś w dobrych rękach.

Jeśli masz problemy z Google Ads lub chcesz więcej regularnych instrukcji, może warto rozważyć zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu specjalisty ds. reklamy, aby pomóc w rozwoju firmy.

Możesz też rozejrzeć się za uzyskaniem certyfikatu dla siebie. Dzięki Google Skillshop łatwo dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o reklamie Google i jak może ona pomóc Twojej firmie.

Podsumowanie

Teraz znasz już wszystkie dostępne opcje i możesz zdecydować, która z nich jest najlepsza dla Twojej firmy. Kiedy już pomyślisz o tym i jak skutecznie korzystasz z Google Ads, sprawdź nasz kompleksowy przewodnik po kosztach Google Ads, aby uzyskać więcej informacji na temat zarządzania reklamą Pay per click.

Polecamy ponadto: Najlepsze Agencje Marketingowe Blisko Ciebie, 2022

Agencja marketingowa - gdzie szukać?

Poniżej przedstawiamy ranking 38 058 Agencji Marketingowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o marketingu i reklamie